شناسهٔ خبر: 74417 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عملیات اجرایی دهکده ورزشی عصر تندرستی شهر جدید سهند آغاز شد

شهر جدید سهند عملیات اجرایی دهکده ورزشی عصر تندرستی شهر جدید سهند در زمینی به مساحت ۳۱ هزار مترمربع آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مراسم کلنگ‌زنی دهکده ورزشی عصر تندرستی شهر جدید سهند با حضور معاون وزیر ورزش، معاون استاندار آذربایجان شرقی، فرماندار شهرستان اسکو، عضو هیئت‌مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و مردم و مسوولان این شهر جدید روز چهارشنبه، یکم آبان‌ماه آغاز شد.

این مجموعه‌ شامل چندین سالن ورزشی است و در زمینی به مساحت ۳۱ هزار مترمربع احداث خواهد شد.

 در حاشیه این مراسم همچنین، مراسم معارفه، "فرهاد سعیدی" به‌عنوان عضو جدید هیئت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید سهند با حضور، محمود رحیمی، عضو هیئت‌مدیره شرکت مادر و مدیران و رؤسای واحدهای مختلف شرکت عمران سهند برگزار شد.

رحیمی در این مراسم، موقعیت و جایگاه فعلی شهر جدید سهند را در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار خوب تلقی کرد و افزود: خوشبختانه از فروردین‌ماه سال گذشته تاکنون با هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی دقیق و جدیت و تلاش مستمر در اجرای برنامه‌ها، امروز شاهد تغییرات بسیار ارزشمندی در این شهر هستیم.

وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های فعال شهر جدید سهند این شهر را دارای ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه عنوان کرد و افزود: طی بازدیدهای انجام‌شده، همواره شاهد سیر تکاملی سهند بوده‌ایم و شرکت عمران این شهر جدید موفق به جلب رضایت شهروندان و مسئولان استانی و شهرستانی شده است.

رحیمی همچنین با اشاره به مقایسه شرایط ۱۸ماه گذشته آزادراه تبریز- اندیشه - سهند با شرایط و پیشرفت چشمگیر فعلی بیان کرد: در این مدت به اندازه ۱۵ سال کار و فعالیت عمرانی در این پروژه انجام پذیرفته است که این نوید را می‌دهد به‌زودی بتوانیم این پروژه بسیار مهم را افتتاح و برای استفاده مردم فهیم شهر سهند آماده نماییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: با توجه به این‌که شهر جدید سهند شهری دارای برنامه‌ریزی و کارشناسی‌شده برای تک‌تک محلاتش است پس توسعه برای آن امری ضروری خواهد بود به گونه‌ای که در آینده نیز شاهد پیشرفت و ترقی این شهر در مقایسه با مادر شهر تبریز خواهیم بود.