شناسهٔ خبر: 74481 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاحیه نمایشگاه آثار مسابقه سراسري عكاسي سومين جشنواره ساختمان هاى برتر استان قزوین

قزوين نمایشگاه آثار مسابقه سراسري عكاسي سومين جشنواره ساختمان هاى برتر استان قزوين با موضوع سيما و منظر شهری با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی، انجمن انبوه سازان و انجمن سینمای جوان برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه وشهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، نمایشگاه آثار مسابقه سراسری عکاسی سومین جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین با موضوع سیما و منظر شهری در گالری وندا قزوین در مجتمع راژیا برگزار شد.

حسين ميركمالي دبير بخش عكس جشنواره ساختمان هاي برتر استان قزوين بیان گفت: در اين مسابقه كه توسط اداره كل راه و شهرسازى استان قزوين و با همكاري سازمان نظام مهندسي ساختمان، انجمن انبوه سازان و انجمن سينماي جوان برگزار شد، مجموعا ١٠١٦ عكس در دو بخش اصلي(دوربين عكاسي) و موبايلي توسط هنرمندان  از  ١٧ استانِ كشور به دبيرخانه ارسال شد.

وی افزود: پس از داوری آثار در نهايت ٣٣ عكس در بخش اصلي و ١٣ عكس در بخش موبايلي براي راهيابي به بخش نمايشگاه انتخاب شدند.

ميركمالي اضافه كرد: این نمایشگاه عکس که با موضوع "سيما و منظر شهري" برگزار شده از تاریخ يكم تا هشتم آبان ماه سال جاري در گالری وندا واقع در مجتمع مسکونی راژیای قزوین برپاست.

وی افزود: آثار برتر این مسابقه همزمان با مراسم جشنواره ساختمان هاي برتر استان قزوین، اعلام و معرفی خواهند شد.

همچنین زرآبادی نماینده مجلس، معاونین اداره کل راه و شهرسازی، قافله باشی عضو شورای شهر قزوین، اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس انجمن سینمای جوان و جمعی از مدیران و هنرمندان استان قزوین از این  نمایشگاه بازدید کردند.

گفتنی است زمان بازدید از نمایشگاه برای علاقه‌مندان و عموم مردم یکم تا هشتم آبان ماه از ساعت 17:30 الی 21 واقع در گالری وندا در مجتمع مسکونی راژیای قزوین می باشد.