شناسهٔ خبر: 74496 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب سطح خوب ارزیابی عملکرد ادارات از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان

معصومي همدان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: با توجه به اعلام امور مدیریت عملکرد و ارتقای فرهنگ سازمانی سازمان امور اداری و استخدامی کشور در خصوص سطح بندی دستگاه های اجرایی در سه سطح خوب، متوسط و ضعیف، این اداره کل با توجه به نتایج ارزیابی عملکرد سال 97، در سطح خوب ارزیابی شده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه وشهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان،" رضا معصومی" عنوان کرد: این اداره کل در بین ادارات کل استان از جایگاه  ویژه ای برخوردار میباشد و طی سالهای متوالی در سطح بندی دستگاه های اجرایی سطح خوب را کسب نموده است.

وی ادامه داد: سالی که گذشت سال کاری پرتلاشی  بود و با پیگیری های به عمل آمده و همیاری و همکاری مدیران ارشد استانی توانستیم امور مربوطه را به نحو احسن انجام دهیم و امید آن داریم که با این همدلی ها که باعث هم افزایی در انجام امور می شود بتوانیم  در سال رونق تولید نقش موثری در استان و در وزارت متبوع  داشته باشیم.


وی در پایان با اشاره به برنامه های مختلف اداره کل در زمینه های رفاهی،آموزشی ، بیمه ، میز خدمت و خصوصا تکریم ارباب رجوع بیان داشت: با تدابیر خوبی که اندیشیده شده توانستیم برنامه های مناسبی را در این زمینه ها اجرا کنیم.