شناسهٔ خبر: 74534 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با امضای تفاهمنامه همکاری

فرودگاه های اروميه و تبريز معين هم شدند

تفاهم تفاهم نامه‌ همکاری بين مديران کل فرودگاه‌های آذربايجان غربی و شرقی به عنوان فرودگاه های معين در مواقع بحرانی امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه های آذربایجان غربی، محمدعلی نائل قراملکی، مدیرکل فرودگاه های استان با بیان اینکه شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در طرح مدیریت بحران مشخص کرده که چه فرودگاه هایی معین یکدیگر هستند، گفت: بر این اساس، تفاهمنامه‎اي با هدف هم‎افزايی در همکاري و نحوه هماهنگي و انجام فعاليت‎هاي مربوط به شرايط ناشي از بلاياي طبيعي بين مدیران کل فرودگاه های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی امضا شد.

وی با بیان اینکه فرودگاه های تبریز و ارومیه، معین یکدیگر شده اند، گفت: این تفاهمنامه شامل دستورالعمل‌‌های همکاری و یاری‌رسانی و یاری جویی بین این دو فرودگاه در حوزه‌های نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات، دستورالعمل‌ ها و آموزش است.

در ادامه رامین آذری، مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی، بر تعامل و همکاری هرچه بیشتر بین این فرودگاه های تبریز و ارومیه در مواقع بحران تاکید کرد و افزود: در این  تفاهمنامه  نحوه هماهنگي و انجام فعالیت هاي مربوط به شرايط اضطراري ناشي از بلاياي طبيعي و حوادث غيرمترقبه نظير سيل، زلزله و رانش زمين آورده شده تا در زمان بحران در سریعترین زمان ممکن بهترین خدمات امدادي و کمک ‎رساني انجام شود.