شناسهٔ خبر: 74553 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۳۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان بیله سوار روکش آسفالت شد

روكش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۳۰ کیلومتر روکش آسفالت درمحورهای مواصلاتی شهرستان بیله سوار انجام می شود.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل،علی رحمتی در بازدید از عملیات روکش آسفالت محور بیله سوار گرمی با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات روکش آسفالت محور بیله سوار گرمی به طول ۴ کیلومتر باعرض ۵/۷ متر و اعتبار ۲ میلیارد تومان توسط راهداران پرتلاش درحال اجراست.

 دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل انجام ۱۳هزار مترمربع لکه گیری در محورهای مواصلاتی بیله سوار یادآور شد و  تصریح کرد : افزایش ارتقای ایمنی محورهای و اجرای طرح های مختلف از اولویت های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل است که امیدواریم فرمانداران شهرستانها نیز با تخصیص به موقع اعتبارات راهداران را در ارائه خدمات لازم به مردم عزیز یاری نمایند.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان درقالب طرح ملی ابرار ۱۱ کیلومتر از محورهای روستائی شهرستان بیله سوار بهسازی و روکش آسفالت می شود افزود: این شهرستان ۲۰ کیلومتر راه روستایی دارد که ۲۴۰ کیلومتر آن آسفالته می باشد.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل با اشاره به قول مساعد معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در سفر بیله سوار مبنی تکمیل پروژه کمربندی این شهر گفت: مراحل مناقصه این پروژه به طول ۵ کیلومتر و با اعتبار ۶ میلیارد تومان انجام شده و بزودی عملیات زیرسازی و آسفالت نیز اجرائی خواهد شد.