شناسهٔ خبر: 74610 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت ۴ میلیون و ۳۹۵ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در استان اردبیل

صبحی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: ۴ میلیون و ۳۹۵ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در۷ ماه گذشته در استان ثبت شده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل،علی صبحی در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان نمین با بیان اینکه این میزان تخلف توسط۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت ثبت شده افزود:بیشترین سرعت غیرمجاز به ترتیب در محورهای مشکین شهر - اردبیل و بالعکس با ۴۲۱ هزارو ۳۳۰ تردد و بران-سه راهی سربند و بالعکس در محور پارس آباد با ۳۸۰ هزارو ۳۸۷ تردد ثبت شده است.

وی میانگین سرعت متوسط محورهای استان را ۷۰ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت:میانگین سرعت در دو محور یاد شده ۸۴ کیلومتر بر ساعت است که امیدواریم مترددین جاده ها با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه سفری ایمن داشته باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل ثبت بیش از ۷۲ میلیون تردد در مدت یاد شده در استان را یادآدور شد و افزود:مجموع ورود و خروج به استان اردبیل افزایش ۷ درصدی را نشان می دهد.

صبحی با اشاره به هوشمندسازی جاده های استان اردبیل تصریح کرد: ۶۴ سامانه تردد شماری، ۴۰ دوربین نظارت تصویری و ۲ سامانه توزين حين حركت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.