شناسهٔ خبر: 74694 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره ايمني و ترافيك راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران:

آموزش فرهنگ ترافیکی نیاز نسل آینده است

شهرامي نيا سرپرست اداره ايمني و ترافيك اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران عنوان كرد: آموزش فرهنگ ترافیکی نیاز نسل آینده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، ناهید شهرامی نیا در حاشیه مراسم " کودک و ایمنی " که با حضور دانش آموزران مقطع ابتدایی برگزار شد ، اظهار داشت : این اداره کل در راستای برنامه های آموزشی- فرهنگی خود اقدام به برگزاری مراسم مذکور با هدف آشنايی نسل نوپا و آينده ساز با مسايل ايمنی در جاده ها از جمله استفاده از پل عابر پياده، دقت به تابلوها و علائم و شناخت حرفه راهداری نمود.

وی ادامه داد : در مراسم مذکور مفاهيم ايمني عبور و مرور به دانش آموزان و نهادينه ساختن فرهنگ تردد و مقررات راهنمايي و رانندگي و شناخت فعالیتهای راهداری در قالب نمایش های موزیکال به دانش آموزان آموزش داده شد.

شهرامی نیا از دانش آموزان به عنوان سرمايه كشور ياد كرد و گفت : اين افراد در آينده مسوليت های مختلف كشور را بر عهده می گيرند تا خدمات مطلوبی به مردم ارائه كنند.

سرپرست اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران دانش آموزان را افرادی دارای هوش و توان فكری بالا دانست و افزود: اين افراد می توانند نقش موثر و مفيدی در کاهش سوانح رانندگی و رعایت قوانین و مقررات داشته باشند و ما را در اين مسير كمك و ياری دهند.

گفتنی است مراسم " کودک و ایمنی " با حضور جمعی از مسولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ، آموزش و پرورش ، پلیس راهور و با مشارکت مدارس مرکز استان در سالن آمفی تئاتر ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.