شناسهٔ خبر: 74733 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۲۸ کیلومتر راه روستائی در استان اردبیل آماده آسفالت است

راه روستايي مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: درقالب طرح ملی ابرار ۲۸ کیلومتر راه روستائی بهسازی، شن‌ریزی و زیرسازی شده و آماده آسفالت است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسزي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی درجلسه بررسی اجرای طرح ملی ابرار با اعلام این خبر گفت: از این میزان ۱۲ کیلومتر در شهرستان گرمی،۸ کیلومتر در شهرستان مشکین شهر و ۸ کیلومتر نیز در حوزه شهرستان اردبیل بهسازی،شن ریزی و زیرسازی شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه درقالب این طرح ملی ۸۷ کیلومتر راه روستائی بهسازی، شن ریزی ، زیرسازی و آسفالت خواهد شد افزود:درصورت مساعد بودن شرایط جوی عملیات آسفالت این ۲۸ کیلومتر اجرایی می شود.

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تصریح کرد:استان اردبیل ۴ هزارو ۳۷۳ کیلومتر راه روستائی دارد که از این میزان ۲ هزارو ۷۰۰ کیلومتر آسفالت و مابقی شنی و خاکی است.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل با اشاره به اینکه در قالب "طرح ملی ابرار" بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت راه ۱۰ روستا در شهرستان‌های اردبیل،گرمی، بیله سوار، مشکین شهر، خلخال و کوثر درحال اجرا است گفت:با توجه تاکیدات وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای  کشور برای اجرای این طرح مهم،راهداران دیار سبلان نیز باهمه توان برای محقق شدن اهداف طرح ابرار در میدان عمل آماده اقدام جهادی و انقلابی هستند.