شناسهٔ خبر: 74735 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تلاش راهداران برای بازگشايی محورهای حادثه ديده شرق مازندران

سيل مدیرکل راهداری مازندران خبر داد: تلاش شبانه روزي راهداران براي بازگشايي راه هاي روستایی حادثه ديده مربوط به شرق استان ادامه دارد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، عباسعلی نجفی ضمن بيان اين مطلب عنوان كرد: پس از بارش شدید شب گذشته و  وقوع سيل و رانش در شرق استان بلافاصله عوامل راهداري و ديگر دستگاه هاي امدادي با بسيج كليه امكانات و ماشين آلات درمحورهای اصلی و روستایی مستقر شدند و اقدامات بهنگامي درخصوص بازگشايي راه ها و كمك به آسيب ديدگان به اجرا گذاشتند.

وي به محورهای روستایی و کوهستانی شهرستان نکا اشاره و خاطر نشان ساخت : با توجه به شدت بارش و رانش و ریزش صورت گرفته در حال حاضر محورهای روستایی منطقه هزار جریب و سه راهی بند بن -  لایی مسدود بوده که بلافاصله چندین دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری به منطقه اعزام و در حال بازگشایی محورهای مذکور هستند.

نجفی ادامه داد: محورهای روستایی و فرعی شهرستان گلوگاه نیز با تلاش شبانه روزی راهداری در دست بازگشایی بوده و امیدواریم با کاهش شدت بارش به عملیات بازگشایی به اتمام رسیده و تردد در محورهای این شهرستان برقرارگردد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر محورهای اصلی شرق استان  نیز دچار آب گرفتگی شده که این امر تردد را برای کاربران جاده ای دچار مشکل کرده است.

گفتنی است؛ مسافران و رانندگان مي‌توانند براي كسب اطلاعات از تردد در محورهاي استان و كشور همچنين آگاهي از آخرين وضعيت راه ها و انسدادها يا محدوديت‌هاي احتمالي تردد و  شرايط جوي به سايت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و يا با تلفن گوياي ۱۴۱ تماس حاصل فرمايند.