شناسهٔ خبر: 74748 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مطرح کرد

پروازهای داخلی فرودگاه امام خمینی(ره) در انتظار درخواست ایرلاین‌ها

علی رستمی مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: برقراری پروازهای داخلی در این مجموعه مشروط به تقاضا از سوی شرکت های هواپیمایی است.

علی رستمی، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به اقدامات انجام شده برای برقراری پروازهای داخلی در این مجموعه گفت: شهر فرودگاهی زیرساخت های لازم را برای برقراری پروازهای داخلی فراهم کرده و اکنون از منظر ملزومات فرودگاهی، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: بال غربی سالن ترمینال یک با یک ورودی مجزا از ورودی پروازهای خارجی برای انجام پروازهای داخلی در نظر گرفته شده و به نحوی برنامه ریزی شده که پروازهای داخلی و خارجی در این بال با یکدیگر تداخل نداشته باشند.

رستمی با اشاره به انجام دو پرواز داخلی آزمایشی به مقاصد کیش و مشهد در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: ادامه این پروازها و برقراری پرواز به سایر مقاصد داخلی مشروط به تقاضای شرکت های هواپیمایی است. اگر شرکت ها برای برقراری این پروازها درخواست داشته باشند، مشکلی از نظر پشتیبانی فرودگاهی وجود ندارد.