شناسهٔ خبر: 74816 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهسازی و آسفالت ۲۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان مرزی اصلاندوز

روکش آسفالت رئیس اداره راهداري و حمل ونقل جاده اي شهرستان پارس آباد از بهسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت ۲۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان مرزی اصلاندوز خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره كل راهداري و حمل ونقل جاده اي استان اردبیل، یوسف آذری در بازدید از عملیات بهسازی و روکش آسفالت راههای اصلی،فرعی و روستایی شهرستان مرزی اصلاندوز گفت: بیش از ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز تجدید خط کشی شده است.

وی افزود: ۱۳۰ کیلومتر رفع افتادگی شانه راه در محور سربند به زیوه توسط راهداران پرتلاش شهرستان پارس آباد انجام شده است.

رئیس اداره راهداري و حمل ونقل جاده اي شهرستان پارس آباد افزود: در جهت ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی اصلاندوز درزگیری راه بران به اصلاندوز، ایمن‌سازی و تنقیه دهانه پل‌ها به تعداد ۲۴۵ دستگاه انجام شده است.

فرماندار شهرستان اصلاندوز هم در بازدید از این عملیات گفت: با توجه به لزوم تکمیل و ارتقاء زیرساخت‌های اساسی شهرستان اصلاندوز در راستای تاکیدات استاندار محترم استان اردبیل و با پیگیری های انجام شده از طریق مبادی ذیربط تاکنون بیش از ۲۵ کیلومتر از راههای مواصلاتی شهرستان بهسازی و آسفالت ریزی انجام گرفته است که نسبت به گذشته آمار بسیار بالایی را نشان می دهد .

سیدعباس مینائی با اشاره به نصب علائم ترافیکی در راه‌های مواصلاتی شهرستان، ایمن‌سازی جاده ها و بازگشایی حریم راههای اصلی شهرستان و مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه راه ،از تدبیر و تلاش های مديركل راهداري و حمل ونقل جاده اي استان و راهداران سخت کوش پارس آباد قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه امسال از محل اعتبارات شهرستانی اصلاندوز ۸۶۰ میلیون تومان به حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اختصاص یافته تصریح کرد: اقدامات خوبی در حوزه تکمیل و ارتقاء زیرساخت های معیشتی شهرستان اصلاندوز در ابعاد مختلف از جمله راه ، آب شرب شهری و روستای،گازرسانی ، صنعت و توسعه دامداری و کشاورزی در حال انجام است.