شناسهٔ خبر: 74839 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی :

اولین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی شهرسازی ۱۸ آبان برگزار می‌شود

سلسله نشست های تخصصی شهرسازی اولین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید با عنوان برنامه استراتژیک در شهرهای جدید با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اولین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید با عنوان برنامه استراتژیک در شهرهای جدید با هدف اطلاع‌رسانی اقدامات و طرح‌های انجام‌شده در شهرهای جدید صدرا و هشتگرد به مخاطبان دانشگاهی، حرفه‌مندان، مدیران و کارشناسان مجموعه شهرهای جدید کشور، روز شنبه ۱۸ آبان‌ماه از ساعت ۱۶ تا۱۸:۳۰ در  آمفی‌تئاتر شرکت مادر تخصصی عمران شهری به نشانی تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک ۲۵ تشکیل می‌شود.

این نشست باحضور حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و به دبیری زهره داودپور، عضو هیات مدیره این شرکت برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این نشست محمد شیخی و ناصر براتی به سخنرانی می‌پردازند و اسفندیار زبردست، خلیل حاجی‌پور و مهدی جوادزاده به عنوان اعضای پنل گفت‌وگو در آن حضور خواهند یافت.