شناسهٔ خبر: 74889 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیر کل دفتر مدیریت بحران وتجهیز ماشین آلات سازمان راهداری؛

تمام محور‌های استان آذربایجان شرقی باز است و تردد در آنها جریان دارد

محمد رودباری ​در پی وقوع زلزله بامداد امروز در استان آذربایجان شرقی و بسته شدن برخی محورها بر اثر ریزش کوه، در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی این استان پاکسازی شده و هیچ مسیری در این استان مسدود نیست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رودباری مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات این سازمان گفت: بر اثر وقوع زلزله، ریزش کوهی در محور میانه - بستان آباد رخ داده بود که با همکاری تیم‌های امدادی این محور به صورت کامل پاکسازی شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت و محور‌های مسدود شده بر اثر زلزله بامداد امروز استان آذربایجان شرقی گفت: در ساعت‌های اولیه وقوع این زلزله ریزش کوهی در محور‌های بستان آباد، میانه، میانه سرچم رخ داد که باعث مسدود شدن برخی از محور‌ها به روستا‌های آذربایجان شرقی شد.

وی افزود: بلافاصله بعد از ریزش کوه تیم‌های عملیاتی و راهداری به محل وقوع حادثه اعزام شدند و در اولین فرصت تمام محور‌ها پاکسازی شد.

رودباری تاکید کرد: برخی از مسیر‌های مربوط به روستا‌های محل وقوع زلزله ریزش داشت که با تلاش عوامل راهداری تمامی این مسیر‌ها هم پاکسازی شدند.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات اظهار داشت: هیچ یک از مسیر‌ها اکنون مسدود نیست و گروه‌های ارزیابی که به این محل اعزام شده‌اند تا کنون هیچ اطلاعاتی از محور‌های عملیاتی اعلام نکرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای، وی افزود: هم اکنون تمامی تیم‌های عوامل راهداری در محل وقوع زلزله در آذربایجان در آماده باش کامل هستند و در صورت نیاز به سرعت به محل اعزام می‌شوند.