شناسهٔ خبر: 74917 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روکش آسفالت ۴۷ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل

صبحی معاون راهداری استان اردبیل گفت: ۴۷ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در ۷ ماه گذشته روکش آسفالت شده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل،علی صبحی در بازديد از محورهای مواصلاتی شهرستان کوثر با بیان اینکه اجرای این مهم ازمحل اعتبارات ملی و استانی انجام شده از فرمانداران شهرستانها خواست باتخصیص اعتبارات لازم راهداران را در خدمت رسانی هرچه شایسته به مردم عزیز یاری کنند.

وی افزود: علاوه بر روکش آسفالت اقدامات مستمر راهداران برای حفاظت و نگهداری از راهها انجام می شود که درهمین راستا ۸۲ هزارو ۸۰۰ مترمربع لکه گیری و رفع چاله ها در محورهای مواصلاتی استان اردبیل نیز انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اقدامات راهداران درجهت ارتقای ایمنی جاده ها تصریح کرد: در مدت یادشده ۲۷۲ کیلومتر تسطیح حریم راه و بیش از ۶۸ هزار مترطول درزگیری راههای آسفالته نیز صورت گرفته است.

صبحی اصلاح  و بازسازی ۱۶۷ کیلومتر کانال های طرفین راه،زهکشی و دریواسیون ۲ هزار مترمکعب پل های بزرگ،تنقیه و لایروبی ۹۶ دستگاه پل و ابنیه فنی را از دیگر اقدامات راهداران پرتلاش دیار سبلان درجهت افزایش ایمنی محورها عنوان کرد.