شناسهٔ خبر: 74940 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد

آماده‌باش فرودگاه‌های شمال غرب کشور

سیاوش امیرمکری مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه تمام فرودگاه‌ها در مناطق زلزله‌زده عملیاتی هستند، گفت: این فرودگاه‌ها آمادگی دارند با نیروهای امدادی همکاری کنند.

سیاوش امیر مکری، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه زلزله اخیر استان آذربایجان شرقی  و ابراز همدردی با آنان، از آمادگی کامل تمام نیروهای عملیاتی در فرودگاه های استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان خبر داد و گفت: زلزله ۱۷ آبان ماه سال جاری موجب تخریب خانه‌های روستایی و برخی شهرهای استان‌های فوق شد که با هماهنگی‌های به عمل آمده، جابه‌جایی نیروهای امدادی و خدمات‌رسانی به مناطق زلزله‌زده، به‌موقع انجام شد.

وی عنوان کرد: فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان کاملا عملیاتی و بدون مشکل، پروازهای خود را طبق زمان‌بندی قبلی انجام می‌دهند.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران یادآور شد: تمام نیروهای عملیاتی در این فرودگاه‌ها در آماده باش کامل به سر می‌برند و در صورت نیاز با نیروهای امدادی و خدمات‌رسانی به مناطق زلزله‌زده همکاری خواهند کرد.