شناسهٔ خبر: 75034 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری هشترود خبر داد

انجام لكه گيري محور هشترود – نظركهريزي / آسفالت ریزی ورودی عزیزکندی در آزادراه پیامبراعظم

شانه سازي رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان هشترود از انجام لكه گيري محور هشترود –نظركهريزي و عملیات قیرپاشی و آسفالت ریزی ورودی عزیزکندی در آزادراه پیامبراعظم خبر داد.

 به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی ، علی ابوالحسنی در اين رابطه اظهار داشت : لكه گيري در مسير هشترود – مراغه تا حوزه استحفاظي (نظركهريزي) با ۱۶۰تن آسفالت و عملیات قیرپاشی و آسفالت ریزی ورودی عزیزکندی در آزادراه پیامبراعظم نيز به طول ۱۵۰ متر با ۱۰۰تن آسفالت انجام شد.

ابوالحسنی همچنين از احداث یک کیلومتر راه روستای قمرکندی به همت راهداران با استفاده از ماشين آلات راهداري خبر داد و گفت: با اتمام این عملیات اهالی روستای قمرکندی و روستاهای همجوار از نعمت راه مناسب برخوردار خواهند شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان هشترود در رابطه با ارتقاي ايمني محورهاي حوزه استحفاظي اين اداره بيان داشت: راه های روستایی کماجری به طول ۱.۵ و زنجیرآباد به طول يك كيلومتر شن ریزی و تسطیح شد.

وی در ادامه افزود :  روند عملیات جدول گذاری و ایجاد میدان در سه راهی قوبون قشلاقی در راستای طرح ساماندهی و افزایش ایمنی نقاط پر تصادف در این مسیر توسط راهداران در حال انجام است.

ابوالحسنی درپایان از عملیات شن ریزی مسير روستای قمرکندی و قیرپاشی وآاسفالت ریزی جاده تعریض شده سه راهی قویون قشلاقی در روزهای آينده  خبر داد.