شناسهٔ خبر: 75146 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تصویب ۹ طرح در کارگروه زیربنایی استان همدان

سمایی همدان سیزدهمین کارگروه زیر بنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط‌زیست در محل استانداری همدان برگزار و ۹ طرح به تصویب رسید.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، این جلسه به ریاست عراقی معاون امور عمرانی استانداری همدان و با حضور مدیران ارشد دستگاههای عضو و به دبیری ربانی ارشد مدیر کل راه و شهرسازی استان برگزار  و در خصوص موضوعات مندرج در دستور کار ، بحث ، تبادل نظر و در نهایت تصمیم گیری شد.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان در این باره بیان کرد: از مجموع ۱۴ موردی که در کمیته کارشناسی به اجماع رسید و جهت تصمیم‌گیری نهایی به این جلسه آورده شده بود، ۳ طرح در حوزه کشاورزی شامل طرحهای پروار بندی بره، احداث انبار محصولات کشاورزی و ایجاد شهرک گلخانه ای در روستای گنبد ملایر به مساحت ۷۰ هکتار و ۴ پروژه تولید کاغذ و کارتن، تولید فرو سیلیسیوم با سیلیکون بیش از ۵۵ درصد  و خدمات تراشکاری و همچنین کارگاه دانه بندی شن و ماسه در بخش صنعت و معدن به‌تصویب رسید.

مریم سمایی ادامه داد:  در بخش خدماتی، طرح تاسیس یک واحد رفاهی و خدماتی در محور ملایر به اراک مورد توافق قرار گرفت و مابقی طرحها جهت بررسی و تدقیق بیشتر ، مجددا به کمیته های کارشناسی ارجاع شد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: طرح تدقیق خط محدوده شهر بهار هم که قبلا در کمسیون ماده ۵ به تصویب رسیده بود، در این جلسه مورد توافق نهایی اعضا قرار گرفت.