شناسهٔ خبر: 75212 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برپایی نمایشگاه آثار مسابقه سراسری عكاسی سومين جشنواره ساختما‌هاى برتر استان قزوین

نمايشگاه نمایشگاه آثار مسابقه سراسري عكاسي سومين جشنواره ساختمان هاى برتر استان قزوين با موضوع سيما و منظر شهری در محل ساختمان فلسطین اداره کل راه و شهرسازی برپا شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد عبدالرزاقی در این باره گفت: نمایشگاه آثار مسابقه سراسری عکاسی سومین جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین با موضوع سیما و منظر شهری در لابی اداره کل راه و شهرسازی واقع در چهار راه بلوار  قزوین برگزار شد.

رییس اداره توسعه مهندسی و مقررات ملی ساختمان بیان داشت: در اين مسابقه كه توسط اداره كل راه و شهرسازى استان قزوين و با همكاري سازمان نظام مهندسي ساختمان، انجمن انبوه سازان و انجمن سينماي جوان برگزار شد، مجموعا ١٠١٦ عكس در دو بخش اصلي(دوربين عكاسي) و موبايلي توسط هنرمندان  از  ١٧ استانِ كشور به دبيرخانه ارسال شد.

وی افزود: پس از داوری آثار در نهايت ٣٣ عكس در بخش اصلي و ١٣ عكس در بخش موبايلي براي راهيابي به بخش نمايشگاه انتخاب شدند.

عبدالرزاقی اضافه كرد: این نمایشگاه عکس که با موضوع "سيما و منظر شهري" برگزار شده از تاریخ یکم تا هشتم آبان ماه سالجاری در گالری وندا واقع در مجتمع مسکونی راژیای قزوین برپا بود و از امروز پنج شنبه ۲۳ آبان نیز در محل اداره کل راه و شهرسازی به نمایش درآمده است و تا هفته آینده برای بازدید علاقمندان دایر است.

وی افزود: آثار برتر این مسابقه همزمان با مراسم جشنواره ساختمان هاي برتر استان قزوین، اعلام و معرفی خواهند شد.