شناسهٔ خبر: 7523 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست مديران استان و بانك‌های کرمانشاه مطرح شد

تلاش براي کاهش زمان بازپرداخت تسهیلات بافت فرسوده

بافت فرسوده مدير كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه از برگزاري نشستي با حضور مديران ارشد استان و مديران عامل بانكها به منظور كاهش زمان پرداخت تسهيلات بافت فرسوده كرمانشاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه شهر سازي استان كرمانشاه ،عبداله بهادري در اين جلسه كه در سالن جلسات ساختمان شماره۲استانداري كرمانشاه و با حضور معاون امورعمراني استانداري، مدير كل دفتر فني استانداري و مديران عامل بانكهاي ملي،ملت و سپه تشكيل شد، گفت: اين نشست به منظور كمك به روند بهسازي ونوسازي بافت فرسوده و در جهت كاهش اتلاف وقت مردم جهت اخذ تسهيلات و تسريع در روند پرداخت آن به مردم در كرمانشاه تشكيل شدو تصميماتي  نیز در این خصوص اتخاذ شد.

عبداله بهادري درادامه افزود:دراين هم انديشي مواردي از قبيل ضرورت پرداخت تسهيلات دركوتاه ترين زمان از سوی بانكها و اقدام بانك هاي عامل درچارچوب ابلاغ و براساس پرونده هاي ارسالي راه وشهرسازي ظرف مدت سه ماه نسبت به پرداخت تسهيلات تصويب شد.

همچنين مقرر شدچارچوب ضوابط وشرايط بانكها درخصوص نحوه و روند پرداخت تسهيلات بهسازي ونوسازي بافت هاي فرسوده شهري ازطريق بانك هاي عامل دراختيار راه وشهرسازي برای اطلاع مراجعين قرارگيرد.

مدير كل راه و شهرسازي استان در پايان گفت: مقرر شد راه و شهرسازي نيز ضمن برنامه ريزي و اولويت بندي گروهها و محلات هدف براي تسهيلات بهسازي و نوسازي بافت فرسوده كرمانشاه در سال ۹۴ و گزارش روند قراردادهاي منعقد توسط بانكهاي عامل را پيگيري و به استانداري كرمانشاه گزارش کند.

نظر شما