شناسهٔ خبر: 75235 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

فاز دوم اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن در سه استان در دستور کار قرار گرفت

آغاز ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در کردستان، کهگیلویه‌ و بویراحمد و گلستان/ثبت نام ۱۰۰۰ نفر در نیم ساعت اول ثبت‌نام

پرند ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در استان‌های کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و گلستان با ثبت نام ۹۹۲ نفر در دقایق اولیه ثبت نام به نشانی tem.mrud.ir آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از ساعت ۱۰ صبح امروز ۲۵ آبانماه در استان‌های کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و گلستان‌ آغاز شده است.

بنا بر اعلام دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن از طریق نشانی tem.mrud.ir در حال انجام است و طبق آخرین آمار در استان کردستان ۸۰۳ نفر، در کهگیلویه و بویراحمد ۴۶ نفر و در گلستان ۱۴۳ نفر ثبت نام کرده اند.

بنا بر اعلام، ثبت‌نام در استان‌های فوق از امروز ۲۵ آبان شروع شده و تا ساعات پایانی روز ۲۷ آبان ادامه دارد.

گفتنی است: در طرح اقدام ملی مسکن، ۴۰۰ هزار واحد مسکونی، امسال و سال آینده در سراسر  کشور احداث می‌شود که ۲۰۰ هزار واحد آن در شهرهای جدید توسط شرکت عمران شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد آن در بافت‌های فرسوده توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران و ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث خواهد شد.

شایان ذکر است: متقاضیان ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن باید چهار شرط اصلی تاهل، عدم استفاده از امکانات و تسهیلات دولتی، سابقه سکونت پنج ساله در شهر موردتقاضا،  نداشتن سابقه استفاده از تسهیلات دولتی برای خرید یا ساخت مسکن را رعایت کنند.