شناسهٔ خبر: 75261 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نرخ کرایه در بخش حمل ونقل کالا و مسافر اردبیل افزایش نمی‌یابد

شیرین زاده معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با توجه به ابلاغ نرخ جدید بنزین هیچگونه افزایشی در نرخ کرایه‌های بخش حمل ونقل کالا ومسافر استان اردبیل نخواهیم داشت.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، رضا شیرین زاده با بیان اینکه صد درصد حمل ونقل کالای استان از طریق ناوگان های حمل ونقل جاده ای صورت می گیرد وباتوجه به اینکه افزایش در سوخت ناوگان حمل ونقل انجام نشده است افزود: افزایش قیمت بنزین هیچ تاثیری در کرایه ناوگان های سنگین نداشته و کرایه کالاهای استان نیز همان کرایه های قبلی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه افزایش نرخ بنزین هیچ تاثیری در هزینه های تولیدکنندگان ، فرستندگان و توزیع کنندگان کالا نیز نخواهد داشت اظهار کرد: رانندگان ناوگان کالا نیز از این موضوع متاثر نخواهند شد چرا که کرایه های آنها در طول سال های گذشته متناسب با تورم کشور اصلاح گردیده و اکنون هیچگونه افزایشی در این خصوص نخواهیم داشت.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل سالانه از جابه جایی دو میلیون نفر مسافر در از طریق ناوگان های حمل ونقل عمومی در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد:از انجایی که  اغلب این جابه جایی ها به سطح استان و خارج از استان توسط اتوبوس های گازوئیل سوز انجام میگیرد در این حوزه نیز افزایشی صورت نمی گیرد و کرایه ها همانند روزهای قبل است.

شیرین زاده از مردم خواست چنانچه افزایشی را در این حوزه ها مشاهده کردند با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس گرفته موضوع را اطلاع دهند و مطمئن باشند که با متخلفان در کمیسیون های مربوطه بطور قاطع برخورد می شود.