شناسهٔ خبر: 75355 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد

اتمام پروژه های فرودگاهی سيستان و بلوچستان تا پايان امسال

مصطفی صفایی معاون عمليات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران در بازديد از پروژه‌های فرودگاه زاهدان از اتمام طرح های در دست اجرای فرودگاه های زاهدان، زابل و ايرانشهر تا پايان امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه های سیستان و بلوچستان، مصطفی صفایی در سفر خود به زاهدان گفت: هدف از این سفر بازدید از پروژهای در حال اجرای فرودگاه زاهدان و فرودگاه های اقماری و بررسی و کنترل پروژه هاست.

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در خصوص نقش فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در توسعه پایدار این استان عنوان کرد: فرودگاه زاهدان یکی از فرودگاه های مهم کشور است که باید نگاه ویژه ای به آن داشته باشیم.

وی بیان کرد: تمام پروژه های اجرایی از جمله جابه جایی دیوار حفاظتی ضلع جنوب و شمال شرقی، ساختمان جنبی فرودگاه زاهدان و ساختمان های سپاه فرودگاه ایرانشهر و پلیس فرودگاه زابل تا پایان سال به اتمام خواهد رسید و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

صفایی با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده از تمام دست اندرکاران این پروژه قدردانی کرد و گفت: مطالعات ساخت ترمینال جدید و ساختمان برج مراقبت از جمله برنامه‌های در دست اقدام شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ايران در فرودگاه زاهدان است که تا پایان سال انجام می شود و در اوایل سال آینده به مرحله برگزاری مناقصه می رسد.