شناسهٔ خبر: 75422 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تمامی محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است

علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تمامی محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی گفت: با وجود برودت هوا و بارش خفیف برف طی دیشب در محور‌های اردبیل - آستارا گردنه حیران، اردبیل- نیر و سراب گردنه صائین، محور خلخال به اسالم، و ابتدای جاده اردبیل به سرچم تمامی محور‌ها باز و تردد درجریان است.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: با آغاز بارش برف عملیات برف روبی و نمک پاشی سطح جاده از سوی راهداران مستقر در راهدارخانه ها انجام و تردد خودرو‌های عبوری از جاده ها با سهولت و بدون استفاده از زنجیرچرخ صورت می گیرد.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل با اشاره به استقرار اکیپ‌های راهداری در گردنه‌ها و محور‌های مواصلاتی، آماده باش کامل راهداران جهت خدمات رسانی و برف روبی جاده‌ها را عنوان کرد و افزود: بیش از ۱۷ هزار تن ماسه و نمک در انبار‌ها و راهدارخانه‌ها برای بازگشائی محور‌ها ذخیره شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از رانندگان و مسافران خواست قبل از مسافرت با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.