شناسهٔ خبر: 75472 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

حضور شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور

فرودگاه امام خمینی یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور با عنوان تجاری کیش اینوکس از ۲۷ لغایت ۳۰ آبان ماه با مشارکت ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ؛ در این دوره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به عنوان یکی از بخش‌های اقتصادی پیشرو در حوزه حمل و نقل، لجستیک و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، برای سومین سال متوالی در یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور حضور یافت.

سجاد کمالی پور عضو هیئت مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری ، آذر موحدی معاون توسعه زیرساخت، حیدر فرزانه معاون توسعه مدیریت و منابع ، امیر احمدی مدیر منطقه ویژه اقتصادی ، فرزاد یادگاریان قائم مقام مجری منطقه آزاد تجاری و جمعی دیگر از مدیران و کارکنان شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در این نمایشگاه حضور یافتند.

همچنین این دوره از نمایشگاه با هدف رونق تولید، معرفی فرصت‎های سرمایه گذاری درکشور و افزایش شناخت نسبت به  قابلیت‎ها و ظرفیت‎های عظیم بازار پول و سرمایه و هم افزایی دست اندرکاران اقتصادی درتقویت توان اقتصادی کشور برگزار شد و در این راستا معاونین و مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نشست های مشترکی با مدیران سایر مناطق آزاد تجاری و اقتصادی و همچنین برخی از سفراء کشورهای خارجی داشتند.

گفتنی است در ٥ سال گذشته برگزاری این رویداد، بیش از ١٤٠٠ شرکت داخلی و خارجی  حضور داشته و حدود ٣٨٠٠٠ مسئول، مدیر، صاحبنظر، فعال بازار، کارشناس و علاقمند به حوزه اقتصادی از این رویداد بازدید کرده اند.

 برگزاری بیش از ١١٠ نشست تخصصی و همایش بین المللی، برگزاری بیش از ٤٥٠ ملاقات تجاری و عقد بیش از ١٧٠ قرارداد و تفاهمنامه همکاری میان شرکت های داخلی و خارجی این رویداد را به یکی از بزرگترین رویداد های اقتصادی کشور و کیفی ترین رویداد جزیره کیش تبدیل نموده است.