شناسهٔ خبر: 7550 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برای نخستین بار در سال ۹۴

جلسه شورای مسکن استان البرز در طالقان برگزار شد

استاندار البرز نخستین جلسه شوراي مسكن استان البرز در سال ۹۴ به رياست استاندار البرز و اعضاي شوراي مسكن استان به ميزباني فرمانداري شهرستان طالقان برگزار شد .

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان البرز ، حمید طهائی استاندار البرز صبح امروز با حضور در شهرستان طالقان از نقاط حادثه ديده كه بر اثر سيل تخريب و هم اكنون بازسازي شده است بازديد و از تلاش هاي شبانه روزي مسئولان به خصوص اداره كل راه وشهرسازي استان البرز تقدير کرد.

 طهائی در ادامه ضمن بازديد از چندين روستا در طالقان در جلسه شوراي مسكن استان البرز كه در محل فرمانداري شهرستان طالقان برگزارگرديد شركت كرد .

در اين جلسه ابوالفضل باقرنيا دبير جلسه و  مدير كل راه و شهرسازي استان البرز گزارشي از دو پروژه مسكن مهر ماهدشت و شهرك ابريشم ارائه کرده و گفت: واگذاری شهرک مهر البرز ماهدشت به شهرداری، تعلق ۲۰ درصد از سرانه خالص مسکونی به این نهاد، اداره پروژه مسكن مهر ابريشم به صورت هيات امنايي و همچنین انتقال فاضلاب در دو سايت مسكن مهر البرز و شهرك ابريشم از مهمترین موضوعات مورد بحث در این جلسه به شمار می رود.

نظر شما