شناسهٔ خبر: 75611 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در جریان سفرهای استانی معاون وزیر راه و شهرسازی به زنجان انجام شد

بازدید از پروژه ۱۰۰۰میلیارد تومانی بازآفرینی/ اعطای احکام اعضای هیات اجرایی

سفر پژمان به زنجان سیدمحمد پژمان در سفر به استان زنجان از هفت سکونتگاه‌ غیررسمی این استان، بخشی از بافت‌های فرسوده و یک پروژه بازآفرینی ‌هزار میلیارد تومانی این استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدمحمد پژمان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، روز سه‌شنبه، پنجم آذرماه به استان زنجان سفر کرد تا ضمن بازدید از بافت‌های فرسوده و پروژه‌های بازآفرینی شهری در این استان، در جلسه ستاد بازآفرینی استان نیز حضور یابد.

مسعود بیات‌منش، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در خصوص جزییات این سفر در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: معاون وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به زنجان با کارکنان و اعضای دفاتر تسهیل‌گری، مشاوران، سازندگان و انبوه‌سازان فعال در بافت‌های فرسوده جلساتی برگزار کرد و پس از آن نیز از پروژه هزار میلیارد تومانی داوودقلی-دلجویی که پروژه‌ای بزرگ در حوزه بازآفرینی در شهر زنجان و دارای پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی است، بازدید شد. طول خیابان داوودقلی ۵۶۰ و محور دلجویی ۴۳۰ متر است؛ کل مساحت عرصه  پروژه، ۱۹ هزار مترمربع  است که بخش تجاری آن براساس طرح اولیه حدود ۱۲ هزار مترمربع، مساحت اداری ۴۹ هزار مترمربع و ۳۳ هزار مترمربع نیز مربوط به پارکینگ خواهد بود، همچنین اعیان کل بالغ بر ۹۴ هزار متر مربع  است.

وی افزود: در ادامه این سفر، پژمان در یکی از مساجد واقع در بافت فرسوده شهر زنجان با مردم به گفت‌وگو پرداخت و سپس از هفت سکونتگاه غیررسمی استان بازدید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، جلسه ستاد بازآفرینی و نخستین جلسه هیات اجرایی بازآفرینی استان را از دیگر بخش‌های سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به زنجان برشمرد و گفت: در جلسه ستاد بازآفرینی استان، احکام اعضای هیات اجرایی امضاء و به اعضا اعطا شد.