شناسهٔ خبر: 75634 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران:

هيچ محدوديتی برای خدمت در صنعت هوانوردی نداريم/ طرح و ايده های صنعت فرودگاهی را عملياتی کنيم

سیاوش امیرمکری رييس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه ها گفت: طي سال هاي گذشته بسيج شرکت فرودگاه ها فعاليت هاي مختلفي انجام داده که اميدواريم شاهد اتفاقات خوب و چشمگير در بخش بسيج صنعت هوانوردي و فرودگاهي در آينده باشيم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ سیاوش امیرمکری با حضور در جمع بسیجیان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به مناسبت هفته بسیج بیان کرد: در صورتیکه بتوانیم تفکر بسیجی را به فرهنگ بسیجی در سطح جامعه و به خصوص صنعت هوانوردی و فرودگاهی کشور تبدیل کنیم به طور حتم به پیشرفت های خوبی در زمینه های مختلف خواهیم رسید.

وی انسجام عمومی، پیشرفت کشور و ایجاد سدهای دفاعی مستحکم در مقابل دشمنان را نتیجه روحیه تلاش بسیجی و بسیجیان عنوان کرد.

به گفته رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها؛ در شرکت بایستی مبنا را خدمت رسانی به صنعت فرودگاهی و هوانوردی و حرکت در جهت پیشرفت آن قرار دهیم.

امیرمکری با اشاره به اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس روحیه بسیجی آنگونه بود که افراد خود را بالاتر از دیگری نمی دیدند و گاها اختلافاتی بر سر این موضوع بود که چرا برای عملیات سخت و خط مقدم انتخاب نمی شوند، با یکدیگر رقابت می کردند.

وی با بیان اینکه بایستی از فرصت های پیش آمده بهترین بهره ها را ببریم، اظهار داشت: ما بایستی روحیه بسیجیان در جنگ را حفظ کرده و در کارها و فعالیت های خود آنها را جاری کنیم  و یاد آنها را با عملکرد خود زنده نگه داریم.

وی اضافه کرد: هیچ گونه محدودیتی برای خدمت نداریم.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه ها تصریح کرد: طی سال های گذشته بسیج شرکت فرودگاه ها فعالیت های مختلفی انجام داده که امیدواریم شاهد اتفاقات خوب و چشمگیر در بخش بسیج صنعت هوانوردی و فرودگاهی در آینده باشیم .

وی یادآور شد؛ برنامه راهبردی برای بسیج شرکت فرودگاه ها تهیه و تدوین شده است و بایستی تمامی طرح ها و ایده ها عملیاتی شده تا به اهداف مورد نظر دست یابیم.