شناسهٔ خبر: 75737 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

تبریک مدیرعامل ایران ایر به مناسبت روز مجلس

تورج دهقانی زنگنه مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران روز مجلس را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تورج دهقانی زنگنه، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در پیامی به ریاست مجلس شورای اسلامی و نمایندگان، روز مجلس را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: «دهم آذر ماه سالروز شهادت آیت ا... مدرس چه با معنا به نام روز مجلس نامگذاری شده است، اسوه شجاعت، مردی که در دوران خفقان ستم شاهی، لحظه‌ای دست از مبارزه بر علیه ظلم برنداشت و جان خود را  نیز در این راه در طبق اخلاص نهاد.

مجلس پل ارتباطی مردمی است که تعیین سرنوشت خود را به نمایندگان خویش سپرده‌اند و مسئولیتی عظیم را بر عهده آنان نهاده‌اند تا در سایه تخصص، تعهد و کارآمدی مهمترین رکن نظام اسلامی، کشور را به سمت پیشرفت و آبادانی هدایت نمایند.

اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته و ابراز قدردانی و  سپاس از حمایت های بی‌دریغ و همیشگی این پایگاه مقدس مردمی از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"، توفیقات روزافزون حضرتعالی و  نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را از درگاه حضرت حق مسالت می نمایم و امیدوارم در سایه منویات مقام معظم رهبری و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سربلند و موفق باشید.»