شناسهٔ خبر: 75746 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد

برگزاری کمیسیون ماده پنج شهرهای بجنورد و اسفراین

جلسه معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از بررسي ۲۸ پرونده در کمیسیون ماده پنج بجنورد و اسفراین خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، روزبه دادجو گفت: این دو جلسه با حضور  معاون عمرانی استاندار  و دیگر اعضای  کمیسیون در محل سالن جلسات دفتر معاون عمرانی استاندار برگزار شد.

وی افزود:  در کمیسیون ماده پنج بجنورد ۲۸ پرونده در خصوص مکاتبات  صورت گرفته از سمت  شهرداری  بجنورد  با اداره کل راه و شهرسازی  مربوط به موضوعات مختلف که عمدتا در خصوص گذر بندی و تغییر کاربری و نحوه احداث بنا بود مطرح و تصمیم گیری شد.

همچنین در این کمیسیون با توجه به  مطرح شدن  اراضی قولنامه ای جهت  تغییر کاربری مقرر شد اراضی مذکور پس از اخذ سند مالکیت از مراجع مربوطه  تصمیم گیری گردد و بر نحوه ساماندهی ورودی بجنورد از سمت مشهد (جاده باباامان) تبادل نظر شد.

دادجو در خصوص کمیسیون ماده پنج اسفراین نیز اظهار داشت: تعداد ۱۶ پرونده  در این جلسه بررسی شد که شامل موضوعات صدور پروانه ساختمانی، تغییر کاربری وگذر بندی بود.

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اضافه کرد:همچنین  در کمیسیون ماده پنج اسفراین تاکید شد که از این پس از تغییر کاربری اراضی که فاقد سند و مغایر با قانون منع فروش است جلوگیری شود.