شناسهٔ خبر: 7576 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

علیزاده خبر داد:

بيمارستان بوكان امسال تحويل داده می‌شود/ پيشرفت فيزيكی ۵۰ درصدی يبمارستان‌های سقز و بانه در كردستان

محمدجعفر علیزاده در بازدید از پایگاه خبری معاون وزير راه و شهرسازی از تكميل بيمارستان ۱۵۰ تختی بوكان در استان آذربايجان غربی تا پايان سال۹۴ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومي سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتي و عمومي، محمد جعفر عليزاده در حاشيه بازديد از روند ساخت پروژه‌هاي بيمارستاني استان آذربايجان غربي اظهار کرد: بيمارستان ۱۵۰ تختي بوكان با زيربناي ۷ هزار و ۹۸۶ مترمربع زيربنا داراي ۸۲ درصد پيشرفت فيزيكي است و تا پايان امسال تكميل خواهد شد.

مديرعامل سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتي و عمومي به وضعيت ساخت بيمارستان ۹۰ تختي تكاب گفت: اين بيمارستان داراي ۷۹ درصد پيشرفت فيزيكي است.

وي به پروژه احداث بيمارستان ۱۶۰ تختي خوي نيز اشاره كرد و افزود: عمليات ساخت اين بيمارستان با زيربناي ۱۷ هزار و ۳۴۳ مترمربع در سال ۹۴ به اتمام مي‌رسد.

عليزاده با اشاره به بازديد اخير وزير راه و شهرسازي از روند ساخت بيمارستان ۱۶۰ تختي مراغه در استان آذربايجان شرقي اضافه كرد: اين بيمارستان با ۱۱ هزار و ۸۶۱ مترمربع زيربنا داراي ۸۲ درصد پيشرفت فيزيكي است و امسال تحويل دستگاه بهره بردار مي‌شود.

همچنين معاون وزير راه و شهرسازي روز جمعه يكم خرداد۹۴ از روند ساخت پروژه هاي بيمارستاني استان كردستان بازديد كرد.

وي با اعلام اينكه بيمارستان ۲۳۰ تختي سقز با ۱۶ هزار و ۷۶۱ مترمربع زيربنا داراي ۵۰ درصد پيشرفت فيزيكي است، گفت: كار احداث بيمارستان ۹۰ تختي بانه نيز از نيمه گذشته است./

نظر شما