شناسهٔ خبر: 75911 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

گزارش لحظه‌ای از ثبت نام طرح اقدام ملی در ۵ استان/ در حال تکمیل

پایان ثبت نام در ۴۵ شهر/ ثبت نام در سایر شهرها ادامه دارد

طرح اقدام ملی ثبت‌نام طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در سه شهر از استان‌های همدان، یزد و چهارمحال و بختیاری تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از تکمیل ظرفیت طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در سه شهر از استان‌های همدان، یزد و چهارمحال و بختیاری خبر داد.

بنا به گزارش این دفتر، ظرفیت این طرح در شهرهای همدان در استان همدان، یزد در استان یزد و شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری تنها ۵۵ دقیقه پس از باز شدن سایت، تکمیل شد.

دفتر اقتصاد مسکن، صبح امروز، ۱۶ آذرماه از آغاز ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در پنج استانِ همدان، یزد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کرمانشاه از امروز تا ۱۹ آذرماه خبر داده بود.

ثبت‌نام در استان همدان همچنان برای ۹ شهرستانِ ملایر، نهاوند، اسدآباد، تویسرکان، بهار، جورقان، کبودرآهنگ، گیان و سرکان انجام می شود. در استان یزد نیز در ۱۷ شهرستان استان، میبد، اردکان، بافق، مهریز، احمدآباد، ابرکوه، تفت، نیر، شاهدیه، زارچ، ندوشن، مهردشت، خضرآباد، اشکذر، هرات، مروست و بهاباد ثبت‌نام ادامه دارد.

ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در استان چهارمحال‌و‌بختیاری نیز در ۱۴ شهرستان، بروجن، فرخ‌شهر، فارسان، لردگان، نقنه، بلداچی، هفشجان، کیان، سورشجان، باباحیدر، جونقان، اردل، سامان و بن و در استان خوزستان در شهرستان‌های اهواز، ایذه، دزفول، بندرماهشهر، اندیمشک، بهبهان، شوشتر، شوش، سوسنگرد، حمزه، سالند، شهرامام، میانرود، شرافت، شاوور و آغاجاری ادامه دارد.

در عین‌حال در استان کرمانشاه نیز ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، کنگاور، سنقر، جوانرود، صحنه، قصرشیرین، گیلانغرب، تازه‌آباد، پاوه و روانسر آغاز شده و روند ثبت‌نام هنوز ادامه دارد.

گفتنی است، طرح اقدام ملی مسکن طرحی است که بر مبنای آن ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طی امسال و سال آتی احداث می‌شود؛ از این تعداد ۱۰۰ هزار واحد در بافت فرسوده شهرها و توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران، ۱۰۰ هزار واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر و ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید توسط شرکت عمران شهرهای جدید احداث خواهد شد.

 

گزارش ساعت 13:30

پایان ثبت نام در ۴۵ شهر/ ثبت نام سایر شهرها ادامه دارد

دفتر اقتصاد مسکن از پایان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در ۴۵ شهر استان های همدان،‌ یزد، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه و خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن که در پنج استانِ همدان، یزد، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه و خوزستان از ۱۰ صبح امروز ۱۶ آبان در فاز سوم آغاز شده است تاکنون در ۴۵ شهر پنج استان یاد شده به اتمام رسیده است.

طرح اقدام ملی مسکن در استان یزد در شهرهای ابرکوه، احمدآباد، اردکان، اشکذر، بافق، تفت، خضرآباد، زارچ، شاهدیه، مهریز، میبد، نیر، یزد، بهاباد، مهردشت، ندوشن، مروست، هرات به پایان رسیده و ثبت نام برای شهرهای باقیمانده استان ادامه دارد.

در استان همدان نیز ثبت نام برای شهرهای همدان، اسدآباد، جورقان، کبودرآهنگ، بهار به پایان رسیده و شهرهای دیگر ثبت‌نام انجام می‌دهند.  

در استان چهارمحال و بختیاری نیز در شهرهای بروجن، بن، سامان، سورشجان، شهرکرد، کیان، هفشجان، اردل، فرخ شهر، نقنه، بلداجی ثبت نام به اتمام رسیده است. همچنین در استان کرمانشاه نیز ثبت‌نام در شهرهای جوانرود، کرمانشاه، گیلانغرب، روانسر، قصرشیرین، اسلام‌آباد غرب و سنقر و در استان خوزستان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن برای شهرهای اندیمشک، بهبان، سوسنگرد و شوش ثبت‌نام طرح اقدام ملی به پایان رسیده است.

گفتنی است، ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن برای پنج استان یاد شده از ۱۰ صبح امروز ۱۶ آذر آغاز شده و تا ۱۹ ام، ادامه خواهد یافت.

ادامه دارد...