به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، تیمور باقری اظهار داشت: با هماهنگي و همكاري تشكل هاي صنفي بخش حمل و نقل عمومي مسافري در سطح استان زمینه برای سفر ايمن مسافران گرامی در تمامی ایام سال فراهم شده است.
وی گفت: در حال حاضر تعداد ۴ پایانه مسافری فعال، ۵ انجمن صنفی کارفرمایی فعال، ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان، سه هزار و ۳۲۱ راننده مسافری فعال، یک هزار و ۱۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی، یک هزار و ۲۰ دستگاه ناوگان مینی بوسی و ۶۹۱ دستگاه ناوگان سواری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: هموطنان به منظور انجام سفرهاي خود تا حد امكان تلاش كنند نسبت به تهيه بليط اتوبوس از طريق وب سايت هاي معتبر اينترنتي و يا مراجعه به دفاتر شركت هاي مسافري اقدام كنند.
باقری در پایان خاطر نشان كرد: مسافران عزیز در صورت وجود هرگونه انتقاد، پيشنهاد يا شكايت از شركت هاي مسافربري، رانندگان و نحوه ارائه خدمات در طول سفر از طريق مراجعه حضوري به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان هاي استان و يا ارسال پيامک به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ و یا تماس با سامانه ۱۴۱، مراتب را به اين اداره كل منعكس كنند، همچنین شماره تلفن ۳۳۴۳۲۸۸۸ مربوط به دفتر نظارت پایانه مسافری انقلاب زاهدان، اختصاصاٌ جوابگوی پیشنهادات، انتقادات و شکایات مسافرین در زاهدان است.