شناسهٔ خبر: 75988 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار مطرح شد

ايجاد ۱۹ هزار شغل با اجراي طرح اقدام ملی در خراسان شمالي

ديدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در جریان سفر به خراسان شمالی با استاندار این استار دیدار و درخصوص مسائل مختلف از جمله اقدام ملی مسکن به گفت و گو پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی عبوری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در جریان سفر به استان خراسان شمالی و در حاشیه حضور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی این استان،‌ با استاندار خراسان شمالی دیدار و گفت و گو کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این دیدار با اشاره به سهم ۹ هزار و ۹۰۰ واحدی استان خراسان شمالی در برنامه اقدام ملی مسکن با تاکید بر این که این طرح ۱۰ هزار شغل مستقیم و ۹ هزار شغل غیر مستقیم در این استان ایجاد خواهد کرد، اظهار داشت:‌ با همراهی مدیران استان گام های خوبی نسبت به گذشته در استان خراسان شمالی برداشته شده است. قطعا با این همکاری و تعامل در استان، حضور مدیران ملی در خراسان شمالی افزایش یافته و خوشبختانه کار و خدمت در استان قابل تحسین است.

عبوری با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی، یکی ازبزرگترین وزارتخانه های زیربنایی کشور است، افزود: ادارات تابعه این مجموعه می توانند در جهت تحقق برنامه ها و اهداف اسناد بالادستی و سند توسعه استان به شما کمک کنند

استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار با بیان اینکه در حوزه راه در استان کارهای زیادی در برنامه قرار دارد که باید انجام بگیرد، تصریح کرد: دو پروژه مهم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان و راه آهن اسفراین به جوین از مصوبات هیات دولت است که امیدواریم با حمایت وزارت راهوشهرسازی و جذب اعتبارات مورد نیاز تا پایان سال جاری این دو پروژه را به اتمام برسانیم.

در این دیدار، محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی به سیل اخیر در این استان اشاره کرد و اظهار داشت: احداث ۶ هزار و ۵۰۰ واحد در استان توسط بنیاد مسکن در دستور کار قرار گرفت که از این تعداد ۶ هزارواحد روستایی و۵۰۰ واحد شهری است و در این زمینه ما استان سوم هستیم.