شناسهٔ خبر: 76033 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

توصیه مدیرکل راه و شهرسازی تهران در زمان ثبت نام در طرح اقدام ملي مسكن

گوشی و کامپیوترهای خانگی بهترین شیوه ثبت نام/ تهرانی ها توجه کنند

رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران توصیه هایی را به منظور ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن اعلام کرد و گفت: همشهریان واجد شرایط در طرح ملی تولید مسکن، با استفاده از گوشی‌های موبایل یا کامپیوترهای خانگی مبادرت به ثبت‌نام کنند.

رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفتگو با پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي با تاکید بر اینکه همشهریان تهرانی برای ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن با استفاده از گوشی و کامپیوترهای خانگی می‌توانند در موعد مقرر نسبت به انجام ثبت‌نام اقدام کنند، گفت: تجربه استان‌های دیگر نشان داده که هموطنانی که برای دستیابی به اینترنت پر سرعت سراغ کافی‌نت‌ها رفته‌اند با هجوم مردم مواجه شدند و پس از چند ثبت نام در کافی‌نت‌ها فرصت را از دست داده‌اند.

وی تصریح کرد: شایسته است تا هموطنان با اطلاع از شرایط موجود نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند و با اینکار فرصت آزمون و خطا را به کمترین حد خود برسانند.

مدیرکل راه و شهرسازی، همچنین از شهروندان استان تهران خواست اگر واجد شرایط هستند و قصد ثبت نام دارند، در چند روز آتی مطابق با دستورالعمل طرح اقدام ملی مسکن که توسط وزارت راه و شهرسازی منتشر شده و اطلاعیه‌های جاری و با آگاهی و اطلاع کامل وارد سامانه ثبت‌نام شوند و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.