شناسهٔ خبر: 76067 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تا پایان امسال انجام مي‌شود

واگذاری ۷۰۰۰ واحد مسکونی در جنوب کرمان

راه مدیرکل امور پایش و ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از پرو ژه های در حال ساخت جنوب کرمان از واگذاری ۷ هزارو۳۰۰ واحد مسکونی در روستاهای جنوب کرمان تا پایان سال خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، سعید جغتایی در بازدید یک روزه خود از پرو ژه های در حال ساخت جنوب کرمان که در ادامه سفر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهورانجام شد اعلام کرد: این نهادبر تصریح همکاری خود در تکمیل پروژه های درحال ساخت جنوب کرمان مصمم می باشد و تاکید ما بر وا گذاری هفت هزارو۳۰۰ واحد مسکونی در روستاهای جنوب کرمان تا پایان امسال است.

 وی اظهار داشت: این تعداد مسکن از طرح ۱۰ هزار واحدی مناطق محروم در جنوب کرمان که توسط کمیته امداد حضرت امام (ره ) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دست ساخت است .

جغتایی همچنین پس از بازدید ازبزرگراههای جنوب کرمان رونداجرای پرو ژه های راه سازی در جنوب کرمان مثبت ارزیابی کردوگفت : امید واریم با برنامه ریزی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و هم افزایی سایر دستگاههای مرتبط این روند روبه پیشرفت ادامه داشته باشد.

دراین بازدید که محمد ساردویی مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان که وی را همراهی می کرد اعلام کرد:طبق مطالعات انجام شده  منطقه جنوب کرمان نیازمند ساخت ۱۰۹۹کیلومتر  بزرگراه می باشدکه ۲۲۴کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و ۶۴کیلو متر در دست اجرا است.

لازم به ذکر است در این بازدی رئیس سازمان برنامه وبودجه استان کرمان فرمانداران مسئولین جنوب کرمان همراهی می کردند.