شناسهٔ خبر: 76106 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

خرید ۳۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری از هپکو

حسن نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی گفت: خرید۱۵۰ دستگاه گریدر، ۱۵۰ دستگاه لودر و ۵۰ دستگاه بیل مکانیکی از شرکت هپکو برای تقویت ناوگان راهداری کشور در دستورکار سازمان قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهر سازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از آزادراه تبریز-زنجان و راهدارخانه مهدی معصومی بازدید کرد.

حسن نیا دراین بازدید بااشاره به نقش مهم استان درشمالغرب کشورگفت: شبکه راه‌های این استان باتوجه به اینکه تبریز به عنوان گرانیگاه برای منطقه محسوب می شود، دارای اهمیت زیادی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: این استان امسال درزمینه آسفالت و روکش، حمل کالاهای اساسی، طرح جابه جایی زائران اربعین و امدادرسانی سیل استان لرستان عملکرد موفقی داشته است.

وی گفت: افزایش رضایتمندی خدمات گیرندگان حوزه‌های راهداری و حمل ونقل جاده ای باید در اولویت برنامه ها باشد.

حسن‌نیا با حضور در جلسه شورای معاونین اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی، بر رسیدگی به مسائل رانندگان حوزه‌های کالا ومسافر تاکید کرد و افزود: خرید۱۵۰دستگاه گریدر، ۱۵۰ دستگاه لودرو ۵۰ دستگاه بیل مکانیکی از شرکت هپکو برای تقویت ناوگان راهداری کشور در دستورکار سازمان قراردارد.

گفتنی است ، دراین بازدید جمشیدی، مدیرکل دفتر بودجه و تشکیلات سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای نیز رئیس سازمان را همراهی کرد.