شناسهٔ خبر: 76129 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

گزارش روند ثبت‌نام در روز اول اجرای فاز پنجم طرح اقدام ملی مسکن

پایان ثبت‌نام اقدام ملی در استان‌های زنجان و لرستان/۹۳ شهر فاز ۵ اقدام ملی تکمیل ظرفیت شد

پرند دفتر اقتصاد مسکن در تازه‌ترین گزارش خود از تکمیل ظرفیت ۲۱ شهر از ۱۱۲ شهر طرح اقدام ملی مسکن در ساعت نخست ثبت نام در استان‌های اصفهان، زنجان، گیلان، هرمزگان، مازندران و لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دفتر اقتصاد مسکن در تازه‌ترین گزارش خود که در یک ساعت نخست ثبت‌نام طرح اقدام ملی انجام شد از پایان ثبت نام در ۲۱ شهر استان های فاز پنجم خبر داد.

بنا به گفته این دفتر در استان اصفهان شهرهای دهاقان، قهجاورستان، کوهپایه، نایین و نیاسر، در استان زنجان شهر زنجان، در استان گیلان شهر رودسر، در استان مازندران شهرهای آمل، بابل، بابلسر، رویان، سرخرود و نکا و در استان لرستان نیز شهرهای ازنا، الشتر، بروجرد، پلدختر، خرم‌آباد، درود و نورآباد تکمیل ظرفیت شد.

گفتنی است، سایر متقاضیان استان‌های فاز پنجم بنا به روال سابق می‌توانند به نشانی tem.mrud.ir مراجعه و ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن خود را از طریق این سامانه انجام دهند.

 

گزارش ساعت 15:00

پایان ثبت‌نام اقدام ملی در استان‌های زنجان و لرستان/۹۳ شهر فاز ۵ اقدام ملی تکمیل ظرفیت شد

دفتر اقتصاد مسکن از پایان ثبت نام ۲۰ شهر استان های زنجان و لرستان و تکمیل ظرفیت ثبت نام اقدام ملی دراین دو استان و همچنین تکمیل ظرفیت در ۷۳ شهر استان های مازندران، اصفهان، گیلان و هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وضعیت استان‌های تکمیل ظرفیت شده تا ساعت ۱۵ امروز ۲۳ آذرماه در روزنخست ثبت نام طرح اقدام ملی در فاز پنچ برای استان های زنجان، لرستان، اصفهان، گیلان، هرمزگان، و مازندران اعلام شد.

بنا بر اعلام دفتر اقتصاد مسکن تاکنون شهرهای استان های زنجان و لرستان ۱۰۰ درصد تکمیل ظرفیت شده است. همچنین در استان اصفهان ۲۴ شهر شامل شهرهای برزک، حبیب‌آباد، خمینی‌شهر، خوانسار، داران، دهاقان، دهق، دولت آباد، زرین‌شهر، سجزی، شاهین‌شهر، شهرجدید بهارستان، دهاقان، قهجاورستان، کمشجه، کوهپایه، گلپایگان، مبارکه، منظریه، نایین، نیاسر، نیک‌آباد، هرند، ورزنه تکمیل ظرفیت شده است.

گفتنی است در استان زنجان نیز ۱۴شهرِ زنجان، آب بر، چورزق، خرمدره، زرین‌اباد، زرین‌رود، سجاس، سلطانیه، سهرورد، صایین قلعه، گرماب، ماه‌نشان و هیدج و در استان گیلان ۷ شهر رودسر، بندرانزلی، رشت، رودسر، صومعه‌سرا، کیاشهر و مرجقل تکمیل ظرفیت شده اند.

در استان هرمزگان نیز پنج شهرِ بندرعباس، بندرلنگه، حاجی آباد، خمیر و دهبارز و در استان مازندران ۱۶شهرِ آمل، امامزاده عبدالله، بابل، بابلسر، پل‌سفید، چالوس، رویان، ساری، سرخرود، شیرگاه، عباس‌آباد، فریدونکنار، قائم‌شهر، کلارآباد، کیاکلا و نکا و همچنین در استان لرستان هفت شهر ازنا، الشتر، الیگودرز، بروجرد، پلدختر، خرم‌آباد، دورود و نورآباد تکمیل ظرفیت شده اند و سایت برای متقاضیان در شهرهای فوق بسته شده است.