شناسهٔ خبر: 76132 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد

اعلام دستاوردهای سازمان بنادر در مراسم روز ملی حمل و نقل/ معرفی سرمایه گذاری های جذب شده در بنادر

محمدعلی حسن زاده معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی، با اعلام برگزاری مراسم روز ملی حمل و نقل در ۲۶ آذرماه جاری گفت: در این مراسم گزارش جامعی از اقدامات، عملکرد و دستاوردهای دولت در حیطه فعالیت های عملیاتی و امور بندری بنادر کشور ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدعلی حسن‌زاده با بیان اینکه مراسم  روز ملی حمل‌ونقل به منظور ارج نهادن به خدمات شایسته جامعه بندری و دریایی، به عنوان مهمترین حلقه زنجیره انتقال کالا بهکشور برگزار می شود، افزود: برگزاری مراسم روز ملی حمل و نقل در سال های اخیر باعث شده دست اندرکاران شاغل در حوزه‌های حمل‌و‌نقل دریایی و بندری انگیزه بیشتری برای توسعه فعالیت‌های خود داشته باشند.

عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به حضور و سخنرانی وزیر راه و شهر سازی در مراسم آغاز به کار گرامیداشت روز ملی حمل‌و‌نقل تأکید کرد: در این مراسم ضمن معرفی تعدادی از قراردادهای مهم و سرمایه گذاری جذب شده در بنادر طی یک سال اخیر، گزارشی از عملکرد سازمان بنادر در بهبود وضعیت لجستیک بندری ارائه می‌شود.

به گفته حسن زاده، ارائه گزارش از فعالیت‌ها و موفقیت‌های سازمان بنادر در عرصه بین‌المللی و توسعه همکاری‌های بندری و دریایی با سایر کشورها از دیگر موضوعاتی است که در مراسم روز ملی حمل‌و‌نقل مطرح می‌شود.

بر اساس این گزارش، در مراسم گرامیداشت روز ملی حمل و نقل که روز سه شنبه ۲۶ آذر ماه جاری در محل هتل هما برگزار می‌شود، معاونان وزارت راه و شهرسازی، استانداران استان‌های ساحلی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای هیأت عامل سازمان بنادر، اعضاء انجمن های صنفی مرتبط با امور حمل و نقل و تعدادی از مدیران شرکت‌های غیردولتی فعال در حوزه حمل ونقل بنادر حضور خواهند داشت.