شناسهٔ خبر: 76659 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

پیشرفت ۹۳ درصدی ساخت بیمارستان تکاب/ ظرفیت بیمارستان به ۹۷ تخت افزایش یافت

عليزاده معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت ٩٣ درصدی بیمارستان شهرستان تکاب خبر داد و گفت: عملیات تکمیل و تجهیز این طرح به سرعت اجرا می‌شود.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه وشهرسازی استان آذربایجان غربی، محمدجعفر علیزاده، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی و معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از مراحل تکمیل طرح ساخت بیمارستان ٩٧ تختخوابی شهرستان تکاب گفت: این طرح در ابتدا با هدف احداث ۶۴ تخت بیمارستانی آغاز شد، اما با توجه به نیازهای بهداشتی و درمانی منطقه این ظرفیت به ٩٧ تخت ارتقا یافت.

وی با بیان این‌که راه‌اندازی این بیمارستان موجب ارتقای شاخص‌ ارائه خدمات بهداشتی و درمانی منطقه می‌شود، افزود: این طرح با استاندارهای بیمارستان عمومی ساخته می‌شود و تمامی تخصص‌ها با درمانگاه‌های فوق‌تخصصی جهت پاسخ‌گویی به نیازهای مردم راه‌اندازی می‌شود.

علیزاده یادآور شد: بهره‌برداری از این طرح بیمارستانی که از نیازهای عرصه سلامت و درمانی منطقه است در اولویت‌ کاری این سازمان قرار دارد و تلاش می‌شود به زودی شاهد افتتاح آن باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌دژ و تکاب و مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از بخش‌های مختلف طرح ساخت بیمارستان ٩٧ تختخوابی شهرستان تکاب بازديد كرد.