شناسهٔ خبر: 76670 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری سمنان خبر داد:

راه‌اندازی چهارمین مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین در استان سمنان

معاینه فنی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از آغاز فعالیت چهارمین مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین در این استان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، احسان منصورکیایی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه چهارمین مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین استان در شهرستان دامغان به بهره‌برداری رسید، گفت: مراكز معاينه فنی خودروهای سنگين به‌منظور دستيابی به اهدافی مثل  ارتقاء ایمنی در تردد جاده‌ای ، حفظ محیط‌زیست از آلودگی،کاهش ترافیک ناشي از نقص فني خودرو در جاده‌ها در بخش حمل و نقل عمومی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: مرکز معاینه فنی شهرستان دامغان در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع با زیربنای بیش از هزار و ۵۰۰ مترمربع توسط بخش خصوصی احداث شده است .

شایان ذکر است، پیش از این، خدمات‌دهی به وسایل نقلیه سنگین در سه مرکز معاینه فنی سنگین در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و گرمسار انجام می‌شد و کلیه عملیات مربوط به کنترل وضعیت ناوگان و صدور برگه معاینه فنی به شکل آنلاین و مکانیزه انجام می‌گیرد.