شناسهٔ خبر: 76672 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد:

اختصاص۹۸۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح ملی ابرار در اردبیل/ آسفالت راه ۱۶ روستا در ۶ شهرستان

راه روستايي مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان اردبیل گفت: برای اجرای "طرح ملی ابرار" در این استان ۹۸۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از روند اجرایی طرح "ابرار" در محور کورائیم-خلفلو، سهم استان اردبیل از طرح ملی ابرار را ۹۰ کیلومتر خواند و گفت: تاکنون ۲۸ کیلومتر از این میزان عقد قرارداد و آماده آسفالت شده است.

وی افزود: از این ۲۸ کیلومتر،۱۲ کیلومتر در شهرستان گرمی، هشت کیلومتر در شهرستان مشکین‌شهر و هشت کیلومتر در شهرستان اردبیل، شن‌ریزی، بهسازی و زیرسازی شده است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل عنوان کرد: در قالب «طرح ملی ابرار» بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت راه ۱۶ روستا در شهرستان‌های اردبیل،گرمی، بیله سوار، مشگین شهر، خلخال و کوثر اجرا شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه راه روستای خلفلو به طول ۱۰ کیلومتر با مساعد شدن شرایط جوی توسط راهداران شهرستان‌های نیر و کوثر بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت خواهد شد، خاطرنشان کرد: استان اردبیل چهار هزار و ۳۷۳ کیلومتر راه روستائی دارد که از این میزان دو هزارو ۷۰۰ کیلومتر آسفالت و مابقی شنی و خاکی است.