شناسهٔ خبر: 76686 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت ۸۵درصدی پل شهدای دانش‌آموز بروجرد

ساخت پل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در بازدید استاندار از پروژه پل شهدای دانش آموز(رودکی) بروجرد از پیشرفت ۸۵درصدی آن خبر داد و گفت: امیدواریم با مساعدت استاندار لرستان درخصوص تخصیص اعتبار مورد نیاز هرچه سریعتر این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، سید موسی خادمی استاندار لرستان در بازدید از پروژه پل شهدای دانش آموز (رودکی) بروجرد با تاکید بر تسریع در روند بهره برداری از این پل گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه پل شهدای دانش آموز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در شش ماه گذشته قابل توجه بوده است اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را تخصیص خواهیم داد تا در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در این بازدید از پیشرفت ۸۵درصدی پروژه پل شهدای دانش آموز خبر داد و افزود: پروژه پل رودکی از سال ۱۳۹۲ توسط شهرداری بروجرد کلید خورده و پس از آن به دفتر فنی استانداری واگذار شده که درمجموع تا پایان سال ۹۷ تنها ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

عباس شرفی افزود: بنا به دستور استاندار لرستان ادامه این پروژه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان واگذار شد که انعقاد قرارداد در فروردین ۹۸ انجام شد و با وجود همه مشکلات موجود، بازطراحی پایه های قبلی در حال حاضر ۸۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وي با بیان مشخصات فنی پروژه پل شهدای دانش آموز گفت: این پل به طول ۴۰۵متر و عرشه فلزی ۲۰۰ متر روی ۶ پایه بتنی اجرا شده که امیدواریم با مساعدت استاندار لرستان درخصوص تخصیص اعتبار مورد نیاز هرچه سریعتر این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

در این بازدید فرماندار شهرستان بروجرد نیز حضور داشت.