شناسهٔ خبر: 76761 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی فارس:

اولویت دار ترین ماموریت وزارت راه و شهرسازی، تامین مسکن است

جلسه مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: در این دوره زمانی مهمترین و اولویت دارترین ماموریت وزارت راه و شهرسازی تامین مسکن برای مردم است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس ، جعفر زاهدی مدیر اين اداره کل در جلسه شورای اداری اداره کل راه و شهرسازی فارس ابتدا با تقدیر از زحمات مدیر کل اسبق راه و شهرسازی مهندس تکاور به عنوان پیشکسوت و فردی که سال‌ها با تلاش و زحمت و تخصص در احداث راه‌های این استان و کشور نقش بسزایی را ایفا کرده افزود: به زودی مرحله دوم ثبت نام طرح مسکن ملی آغاز خواهد شد.

وی خاطر نشان ساخت که ثبت نام و پایش طرح مسکن ملی توسط وزارت راه و شهرسازی و در ستاد این وزارت خانه انجام می‌گیرد و استان‌ها در روند ثبت و پایش ثبت کنندگان نقشی ندارند.

زاهدی اشاره به تحریمهای ظالمانه و شرایط خاص اقتصادی مشکلات بسیاری که در روند اجرای پروژه ها ایجاد شده گفت: شرایط اقتصادی موجود باعث مشکلات و وضعیت خاصی شده اما با درایت و مدیریت ، تلاش و تحمل این شرایط می توانیم این وضعیت را پشت سر بگذاریم.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس اضافه کرد: در طرح اقدام مسکن ملی در کشور  ۴۰۰  واحد مسکونی احداث می‌شود که از این تعداد  ۲۳۷۷۱ واحد مربوط به استان فارس و ۲۵۰۰۰ واحد مربوط به شهر جدید صدرا است. ما باید تمام تمرکز و تلاش خود را برای رسیدن به این اهداف به کار ببریم که بتوانیم به هدف اصلی که تامین مسکن برای مردم است برسیم.