شناسهٔ خبر: 76780 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با دستور ویژه مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان انجام شد

احداث وبهره بردای ۱۴ کیلومتر از باند دوم کاشان -بادرود

کاشان ۰بادرود امروز با دستور ویژه مدیرکل راه و شهرسازی استان و با پیگیری های انجام شده, باند دوم جاده کاشان - بادرود زیر بار ترافیک رفت. ‌‌

‌‌به گزارش اداره ارتباطات‌ و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان, امروز با دستور ویژه مدیرکل راه و شهرسازی استان و با پیگیری های انجام شده, باند دوم جاده کاشان - بادرود زیر بار ترافیک رفت

‌‌علیرضا قاری قرآن، در این خصوص گفت: دوبانده کردن این محور همواره از اولویت‌های اداره کل راه و شهرسازی استان بوده که در همین راستا و در راستای کاهش تصادفات و جلوگیری از برخورد رخ به رخ وسایل نقلیه امروز ۱۴کیلومتر این مسیر افتتاح شد.

وی اظهار داشت: کل این مسیر ۵۲کیلومتر است که ۱۸کیلومتر آن طی سنوات قبل به بهره برداری رسیده و ۲۶کیلومتر در دست احداث است.

قاری قرآن افزود:از این میزان در دست احداث ۱۴کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۸میلیارد تومان و با حجم آسفالت ۷۱۲۳مترمکعب امروز افتتاح و زیر بار ترافیک رفت.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به انجام عملیات زیر‌سازی ۸ کیلومتر باقیمانده و آماده آسفالت بودن آن و با تامین اعتبارات لازم کل این مسیر نیز دو بانده شده و هر چه زودتر به افتتاح برسد. 

‌‌گفتنی است این محور تحویل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه استان شد تا با  افتتاح و بهره‌برداری از آن یکی از نقاط پر تصادف استان مرتفع شود.