شناسهٔ خبر: 76892 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه وشهرسازی فارس:

۱۰۷ کیلومتر راه در زرین دشت در حال اجراست

راهسازي مدیرکل راه وشهرسازی فارس در مراسم آغاز عملیات احداث راه روستایی دروا به دبیران گفت: بیش از ۱۰۷ کیلومتر راه در شهرستان زرین دشت در دست اجراست.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان فارس، جعفر زاهدی، مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: شهرستان زرین دشت دارای ۵۰۰ کیلومتر راه در بخش‌های مختلف راه اصلی و فرعی و روستایی است که بیش از ۱۰۷ کیلومتر راه در حال حاضر در شهرستان تعریف شده و در حال اجراست.

وی ادامه داد: از مهمترین این پروژه ها می‌توان به پروژه احداث راه سه راهی دولت آاباد به مرکز شهر به طول ۴۰ کیلومتر اشاره کرد که ظرف یکماه آینده لایه دوم ۱۰ کیلومتر از این مسیر به انجام خواهد رسید و ۱۶ کیلومتر هم قبلا به اتمام رسیده بود و ۱۶ کیلومتر هم به عنوان باند دوم تعریف شده است که تا پایان سال جاری در دست اجرا قرار خواهد گرفت.

زاهدی اذعان داشت: مسیر گلکویه به دهکویه نیز که یکی از راه‌های مهم و اثرگذار ارتباطی به مرکز و شمال کشور است ۱۰ کیلومتر ابتدای آن  قبلا انجام گردیده و ساخت  ۱۲ کیلومتر دیگر تا حوزه لارستان هم به اتمام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: عملیات اجرایی احداث دو پروژه راه روستایی دروا به دبیران و راه روستایی حاجی طاهر به گزطویله نیز امروز آغاز خواهد شد و به‌زودی به بهره‌برداری خواهند رسید.