شناسهٔ خبر: 76905 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با افتتاح پل تقاطع میدان بسیج اندیمشک؛

نقطه کور آزادراه خلیج‌فارس رفع شد

افتتاح استاندار خوزستان گفت: با افتتاح پل تقاطع میدان بسیج اندیمشک نقطه کور آزادراه خلیج‌فارس برطرف شده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان، غلامرضا شریعتی در مراسم افتتاح و کلنگ زنی دو پروژه راهسازی در اندیمشک گفت: برای تحول در زیرساخت‌ها و توسعه طرح‌های عمرانی در سطح استان تلاش های بسیار خوبی شده است.

وی با اشاره به افتتاح پل تقاطع میدان بسیج (فاز چهار) شهرستان اندیمشک اظهار کرد: در حوزه راه و شهرسازی دو طرح در شهرستان اندیمشک داشتیم که طرح نخست اتصال کوی نیرو به شهرستان اندیمشک است و پل آن باید ساخته شود که عملیات اجرایی آن امروز رقم خورد.

شریعتی افزود: پیمانکار قول داده که ساخت پل را از فردا شروع کند و طی ۶ ماه آن را بسازد و به ما تحویل دهد و این زمان ۶ ماهه برآوردی بوده که اداره کل راه و شهرسازی داشته است.

 استاندار خوزستان تصریح کرد: تقاطع غیر هم‌سطح بسیج طرحی بسیار بزرگ و وسیع است و آزاده خلیج‌فارس در این منطقه نقطه کور بوده و ایمنی لازم را نداشته و محل تصادف بوده است که با افتتاح این طرح این مشکل حل می‌شود.

 شریعتی گفت: این کار هم از منظر شهری و هم در توسعه زیرساخت‌های شهری و ایمن‌سازی تردد در این محل و این نقطه نقش مهمی دارد و ۱۴ میلیارد تومان هزینه ساخت آن است؛ البته اگر به قیمت تمام شده امروز بخواهیم محاسبه کنیم، قیمت آن خیلی بیشتر می‌شود.