شناسهٔ خبر: 76908 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور:

آرامش حاکم بر منطقه مدیون مبارزات سردار سلیمانی است

سردار سلیمانی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل طی انتشار پیامی به مناسبت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: بار دیگر دولت تروریست آمریکا، سربازی فداکار، سرداری پارسا و مجاهدی مؤمن را در جنایتی ناجوانمردانه به فیض عظمای شهادت رساند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خیراله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی پیامی را صادر کرد که به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم »

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

مدیرعامل شرکت ساخت‌ و‌ توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در ابتدای این پیام آورده است: بار دیگر دولت تروریست امریکا، سربازی فداکار، سرداری پارسا و مجاهدی مؤمن را در جنایتی ناجوانمردانه به فیض عظمای شهادت رساند.  

وی افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی، شخصیتی بی بدیل در راه خدمتگزاری به هموطنان، مجاهدی نستوه در دوران دفاع مقدس و مبارزی خستگی ناپذیر در برابر تروریسم در بلاد اسلامی بود.

خادمی خاطرنشان کرد: مجاهدت و خدمتگزاری برایش حد و مرزی نداشت. گاهی در قامت فرمانده لشکر در دوران دفاع مقدس در غرب کشور، گاهی در لباس رزم علیه اشرار و قاچاقچیان در شرق کشور، گاهی در کنار امدادگران سیل و زلزله در نقاط مختلف کشور اما آنچه او را به چهره‌ای محبوب در بین همه آحاد مردم کرد، ظلم ستیزی او و مبارزه دائمی با تروریسم بین المللی و ایادیش در سوریه، عراق و لبنان بود. امروز آرامش حاکم بر منطقه مدیون مبارزات سردار سلیمانی است. او سردار مبارزه با داعش در شمال عراق و سرزمین شام بود و نام پر آوازه اش لرزه بر اندام داعشیان و سردمدارانشان می انداخت. از این رو تروریسم بین المللی به سردمداری امریکا و صهیونیسم او را سدی عظیم در برابر تحقق اهداف پلیدانه خود در منطقه می دانستند و در اقدامی تروریستی و ناجوانمردانه سردار عشق به ولایت و اسلام را به همراه جمعی از همرزمانش به شهادت رساندند.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: اینجانب شهادت اسوه مجسم صبر و اخلاص و مجاهدت را به محضر حضرت ولی عصر روحی و ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، همرزمان و خانواده معززش و عموم هموطنان تبریک و تسلیت می گویم. از خداوند متعال برای سردار محبوبمان شهید سلیمانی علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده معزز و بازماندگان او صبر و اجر مسالت دارم.