شناسهٔ خبر: 76941 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران عنوان كرد

برنامه ریزی برای هوشمندسازی فرودگاه های کشور در كمترين زمان

سیاوش امیرمکری سیاوش امیرمکری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در حاشیه افتتاح پنجمین نمایشگاه بين المللي فرودگاه، هواپيما، پرواز، صنايع و تجهيزات وابسته از برنامه ریزی برای هوشمندسازی و ارایه خدمات به مسافران فرودگاه ها در کمترین زمان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزرات راه و شهرسازي، سیاوش امیرمکری امروز (14 دی) در حاشیه پنجمین نمایشگاه بين المللي فرودگاه، هواپيما، پرواز، صنايع و تجهيزات وابسته در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت برای تامین امکانات فرودگاهی و ناوبری موردنیاز مسافران تلاش می کند، عنوان کرد: برای هوشمندسازی فرودگاه ها برنامه مشخصی را طراحی کرده ایم.

او همچنین بر نقش فرودگاه ها در توسعه پایدار استان ها تاکید کرد و گفت: در سال های اخیر با توجه به تحریم ها، توانسته ایم از توان داخلی برای تامین زیرساخت های هوانوردی و فرودگاهی استفاده کنیم.زیرساخت های فرودگاهی تکمیل کننده زیرساخت های اقتصادی برای تحقق توسعه پایدار هستند و به تسریع سرمایه گذاری و خدمت رسانی اقتصادی کمک می کنند.

اميرمكري گفت: 53 فرودگاه زیرمجموعه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران داریم که  زیرساخت های مطلوبی را برای توسعه استان ها فراهم می کنند.

نمایشگاه، نمونه بارز پیشرفت صنعت فرودگاهی کشور است

همچنین بهمن حسین زاده، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران نيز در اين مراسم گفت: باید فضایی فراهم شود که شرکت های دانش بنیان بتوانند محصولات خود را عرضه کنند. این نمایشگاه نمونه بارز پیشرفت صنعت فرودگاهی کشور است و فرصتی را فراهم کرده تا  توان جوانان ایرانی در ساخت و تعمیر محصولات فرودگاهی و ناوبری هوایی به نمایش گذاشته شود.

حسین زاده با ابراز خرسندی از کیفیت محصولات عرضه شده در این نمایشگاه، شرکت های هواپیمایی را دعوت کرد که با حضور در نمایشگاه از نزدیک با این دستاوردها آشنا شوند.