شناسهٔ خبر: 76952 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در طی ۱۲ ساعت گذشته؛

محور ارتباطی کندوان مستمر برف روبی و پاکسازی شد

برفروب رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس عنوان کرد: با توجه به ورود توده هوای سرد به كشور در طی ۱۲ساعت گذشته و بارش برف در محور کندوان، ۴۰کیلومتر از این محور توسط راهداران به طور مستمر و بی وقفه با ۳۵۰ تن نمک برفروبی شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، مهدی صفایی  ضمن اعلام اين مطلب گفت : اين اداره به منظور حفظ ايمني جاده ها و تردد روان وسايل نقليه و جلوگيري از بروز سوانح رانندگي با كليه امكانات  و اكيپ هاي راهداري خود آمادگي كامل براي عمليات راهداري را دارد.

وي اظهار داشت : در طی ۱۲ ساعت گذشته ۲ اکيپ راهداري با  ۱۳ دستگاه ماشين آلات راهداری و۳۰ راهدار در محور کندوان به اجرای عملیات راهداری زمستانی مشغول بودند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس طول محورهاي برفگير شهرستان را ۳۰۰ کيلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر۴راهدارخانه در محورهاي مواصلاتي تجهيز شده و آماده سرويس دهي به مسافران و در راه ماندگان است.

صفایی به شماره پيام كوتاه  اداره كل اشاره و تصريح کرد: هموطنان عزيز مي توانند علاوه بر شماره ۱۴۱ ، از طريق سامانه پيام كوتاه به شماره ۱۰۰۰۰۱۴۱ از شرايط جاده و جوي محورها در طول سال اطلاع حاصل كنند.