شناسهٔ خبر: 76953 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با وجود بارش برف؛

تمامی محورهای استان اردبیل باز است

علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت :با تلاش راهداران دیار سبلان کلیه محورهای استان اردبیل باز است و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از عملیات برف روبی گردنه صائین اظهار داشت: هم اکنون شاهد بارش برف در محور اردبیل به مشکین شهر، کولاک شدید در محورهای خلخال اسالم و نیر سراب و کولاک مقطعی در محور رضی به گرمی هستیم.

 دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل افزود: ۲۸۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با ۴۳۵ نفر نیروی انسانی در قالب ۱۱۰ اکیپ راهداری جهت انجام عملیات برف روبی و بازگشایی در محورها و گردنه های استان مستقر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم خواست قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: مردم و مسافران عزیز حتما خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ مجهز کنند و در روزهای برفی و بارانی با رعایت کامل قوانین رانندگی کنند.